SASTANAK PROJEKTNOG TIMA ”AKORD”
U srijedu, 31. kolovoza 2016. godine u prostorima tvrtke Akord d.o.o. u Županji, održan je I. sastanak projektnog tima projekta „Povećanje konkurentnosti i učinkovitosti tvrtke Akord kroz nabavu novih strojeva i programskih rješenja“. Na sastanku su sudjelovali predstavnici tvrtke Akord te Agencije za razvoj Vukovarsko-srijemske županije Hrast d.o.o. koja u projektu pruža uslugutehničke pomoći upravljanja projektom te izrade natječajne dokumentacije i provedbu javne nabave.
Na početku sastanka imenovani su članovi projektnog tima kojeg čine voditelj projekta (direktor i vlasnik tvrtke), računovođe na projektu te stručnjaka za upravljanje projektom.
Sudionicima sastanka su predstavljeni ciljevi projekta, aktivnosti potrebne za realizaciju tih ciljeva te očekivani rezultati. Definiran je tok i dinamika održavanja predstojećih aktivnosti te identifikacija uloga i obveza pojedinih članova projektnog tima tijekom razdoblja provedbe projekta.
Ovo je prvi od ukupno 8 predviđenih sastanaka projektnog tima, a održavanje idućeg je planirano već krajem rujna.
Podsjetimo, tvrtka Akord d.o.o., je započela s provedbom projekta 01. srpnja 2016. godine te će trajati 14 mjeseci. Projekt je sufinanciran sredstvima iz Europskog fonda za regionalni razvoj temeljem Operativnog programa konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. Projekt ulaganja odnosi se na nabavu i instalaciju novih strojeva, opreme, programskih rješenja i edukacije zaposlenika, a ukupna vrijednost mu je 1.697.031,46 kuna.
Ovim projektom tvrtka Akord će unaprijeditisvoje proizvodne kapacitete, pridonijeti novom zapošljavanju, rastu i razvoju tvrtke. S obzirom da se projektom nabavljaju strojevi i oprema nove generacije s manjom potrošnjom energije, pridonijet će se i podizanju energetske učinkovitosti proizvodnje te smanjenju troškova električne energije.